Nyhedsbreve.Stadig den bedst-konverterende kanal.

Hvorfor?

Vidste du, at nyhedsbreve stadig er den bedst-konverterende marketingkanal? Flere undersøgelser viser, at nyhedsbreve stadig har den bedste konverteringsrate, når vi snakker digital markedsføring. Det handler dermed om at få bygget en base op, så du kan begynde at få del af denne høje konvertering.

I dit nyhedsbrev har du en unik kanal, hvor du kommer direkte ned i lommen på kunden. Du pusher dermed indhold til deres indbakker. Det er unik, hvis man f.eks. sammenligner med sociale medier eller anden annoncering, hvor brugerne selv skal opsøge dit indhold. Med nyhedsbreve kommer du direkte ind i brugernes indbakke. Det er unikt.


Hvad får du ud af at sende nyhedsbreve?

Skab salg via nyhedsbreve
Få dine kunder tættere på dig
Skab trafik til din hjemmeside
Kom hurtigt ud med dit budskab

Forskellige systemer

Vi arbejder i forskellige systemer, når vi laver nyhedsbreve. Dette skyldes, at kunderne ofte har et system opsat i forvejen, og at man dermed udnytter de muligheder, som netop det system har. Hvis vi bygger det fra bunden, så benytter vi selv oftest MailChimp, da det er det letteste og også verdens største system.

Skab loyalitet

Et nyhedsbrev handler ikke kun om at skabe salg, men også om at skabe loyalitet. Så kommer salget senere. Med et nyhedsbrev kan du løbende være i dialog med dine kunder, og du får en unik mulighed for hele tiden at være "top of mind". Altså den tilstand, hvor brugerne underbevist tænker på dit brand, hvis de bliver sat i forbindelse med dit produkt eller branche. Altså hvis f.eks. "Momomdo" er "top of mind", så vil brugerne automatisk gå ind på denne side, hvis de skal finde en sammenligningsside.

1 eller flere historier.


Skal man sende et nyhedsbrev ud, når man har 1 god historie, eller skal man vente til, der er nogle flere med at sende ud? Det er et rigtigt godt spørgsmål, og ikke lige noget, men bare kan svare 1 eller 2 til. Hvis du har en frekvens på dine nyhedsbreve, som er regelmæssig, så kan der ligge en fordel i at sende færre historier i et. Så fordeler du dine kliks ud over flere perioder.

mailchimp logo
constant contact logo

Sådan hjælper vikunderne hos Lost in Space.


Nedenfor kan du se nogle udvalgte cases, hvor vi beskriver, hvordan vi har hjulpet kunderne med deres digitale markedsføring.